onsdag 1 februari 2012

vill också

Som jag sa... till en kollega:
"Jag vill också vara hemma och vara sjuk". Bara för att få slippa allt, typ.
Men jag känner inte så, egentligen. Jag är inte smittsam eller så, så jag kan och vill inte vara hemma. Men min själ skulle behöva vara hemma, så kan övrigt gå och jobba. Ja, så vill jag göra.

Egentligen skulle jag var ledig idag. Men nä, så kan man inte vara när de ringer och jag ska introducera en ny person på jobbet. Då, då åker "lilla Kicki" till jobbet några extra timmar, samt tar mig lite extra jobb dessutom. Suck, blir så trött på min själv ibland. Varför kan jag inte säga nej?
Ok, kul jobb men... jag blir trött, också.

Ja ja... livet går upp och ner. I morgon vänder det... säkert. Väldans tur att jag gillar mitt jobb.
Nu frukost sen åker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar