måndag 20 februari 2012

försöker

Läkare och sjukgymnast avklarat!

Skönt!

Resultat:
  • Remiss till Stockholm Spine Center, för omdöme av neurologkirurg
  • Fortsätta med det jag kommer på, som känns bra dvs. Cayenneplåster, som förvillar mina receptorer och ger ett resultat av att jag inte känner av smärta lika mycket.
  • Käka Citodon, Alvedon Forte och Ibumethin, om vartannat
  • Och jobba om jag tycker det känns ok, fast fick en sjukskrivning om jag inte orkar hela veckan.
  • Och självklart nya tider till sjukgymnasten, lär väl gå där ett tag...
  • Ska också ev. testa nya nerv smärt piller... framöver
Men det bästa av allt... jag ska försöka åka till min praktik i morgon, på Biva. Åh, längtar redan nu.

Så, det kommer nog gå bra det här... gäller att hålla humöret uppe. Kan vara svårt ibland men nu har jag hämtat ny energi, någonstans ifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar