lördag 25 februari 2012

C 6 o C 7

Äh, fy f-n säger jag bara... inga roliga nack kotor det där.

Vet inte vad jag ska göra snart. Tänkte jobba i dag men nej, det går inte. Kan ju inte åka till jobbet  och gråta för att jag har så ont. Blir galen snart!

Blir min klagomur det här... ni som inte vill läsa om diskbråck och hur ont jag har, får hoppa över och läsa en rolig, positiv blogg istället. För här kommer jag skriva av mig i ren frustration.
Jag har varit emot en ev. operation om det skulle blir aktuellt men nu, nu gör jag precis vad som helst. Tidigare fick jag höra att det inte gick att op. min nacke. Men nu har min husläkare skickat remiss till Stockholm Spine Center, så får de titta på om det går. Jag har tydligen två diskbråck, på C6 och C7 samt kotförskjutningar högre upp på C3 o C4. Så hon, husläkare förstod att jag hade ont.
Vill bara bli hjälp nu, nu vill jag bli smärtfri.

Orkar inte mer snart... sen november har jag varit smärtfri ca.3 veckor. Tappar humöret snart!

Ta hand om varandra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar