torsdag 16 februari 2012

brister snart

Ledsen, trött och snart brister det...

Denna smärta är snart outhärlig. Orkar inte mer snart... eller gör jag?
Vaknar varje natt av att jag inte kan ligga som vanligt. Svetten rinner osv.
Men inatt, då var det inte kul... nu kommer tårarna. Blir så trött och ledsen.
Varför?
Varför just jag?

Vaknade fler gånger och i morse, tidigt långt innan jag skulle gå upp så kom tårarna igen.
Orkar inte mer... trots Citodon, som jag snart tar inom tiden man inte får ta den. Blir snart var 4:e tim. Inte bra! Blir mycket youghert och snart också nåt laxermedel... ;)

Tänk om jag kunde ha fått influlensan istället, eller ett arm/benbrott, eller öroninflammation, eller nåt som bara känns överkomligt, i min värld. Nåt som man bara vet går över, någongång iaf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar