lördag 18 februari 2012

att inte veta


Att inte ha kontroll, över sin kropp. Att inte veta.
Hur ska det bli med min nacke, ska jag ha det så här eller?

Känns jobbigt!

Varje gång jag vaknar kommer tankarna... tårarna rinner tysta, av smärta. Det gör så ont!

Sover mer på dagen än på natten.

Känslan av, att ett gäng myror springer fram och tillbaka mellan armbågen och tummen, känns väldigt olustig. Känns som om de biter mig, varje gång de får tillfälle... de j-larna. Sedan mellan nacken och axeln så åker en stor donka kula fram och tillbaka, som i ett flipper spel. Och emellan, mellan armbågen och axel...ja, där har jag ingen känsel. Därför så svårt, att göra bland det enklaste, som att lyfta en enkel te/kaffe kopp.

Jamen, ni förstår säkert...

Försöker bara beskriva...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar