måndag 13 februari 2012

inte vad jag tänkt mig

Nä, fy och usch... är hemma idag. Och gick hem tidigare från jobbet igår kväll. Har så j-la ont! Vad jag än gör just nu, gör väldans ont. Knaprar bara, just nu Citodon var 6:e timme.

Så idag missade jag provet, som vi hade i skolan idag. Gillar inte att jag missa det. Men för en gångs skull försöker jag tänka på mig själv och att hälsan få gå före, allt annat.
Varför ska jag då få dåligt samvete? Jo, för jag vill alltid vara duktig och göra mitt bästa. Mest för mig själv... vill känna mig duktig. Sen vill jag må bra, kunna träna och vara frisk. Men det är väl bara att acceptera att så här är det emellanåt.

Försöka ta dagen som den kommer och göra det bästa utav den... men smärta är jobbigt. Lovar!
Så på torsdag blir det sjukgymnasten, igen. Och akupunktur... underbart.

Som sagt, det blir vad man gör det till. Bara lite jobbigt ibland...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar