tisdag 7 februari 2012

kvalitetstid

Då och då händer det att jag och min kära dotter, Jennifer gör saker tillsammans. Ofta blir det just, som idag, en spabehandling på Axelsons Spa School. Tidigare gick vi ofta på spa behndlingar för hela kroppen. Men nu har jag hittat elevbehandlingar för ansiktet. Ekologisk ansiktbehandling... läs nedan.

 Ekologisk ansiktsbehandling

Vi börjar med rengöring av dekolletage, hals och ansikte. Därefter ges endjup underbart skön ansiktsmassage med fina vegetabiliska oljor, örtoljor och eteriska oljor. Efter massagen är det fortsatt vård och skjuts in avnärande ämnen med hjälp av ansiktsmask, serum och olja. Vi avslutarbehandlingen med ansiktskräm, foundation eller liknande


Helt fantastiskt! 1,5 tim håller hon på med dekollaget, armarna, fingrarna men med fokus på ansiktet, hela tiden. Masserar och rengör mm.

Detta bjöd jag min kära dotter på idag. Jag känner att det är så viktigt att ta hand om varandra och sig själv, att man behöver stanna upp och ta vara på varandra. Det är viktigt! Så, så här gör vi då ibland...

  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar