torsdag 9 februari 2012

smärta

Jaha, det var de veckorna det. Smärta, smärta... men nu vet jag vad det är iaf.
Diskbråck!
Men jag gick på träningen idag ialla falla. Men fick hoppa över några moment, blev total stopp.
Men men... kanske får nöja mig med promenader. Eller så får vi se... kanske bara är några dagar sen blir det bättre. Tänka positivt!

Vart på ledningsmöte idag också. Sitter i ledningsgruppen för klassen. En intressant eftermiddag. Är mycket lagar och regler kring detta. Är inte bara att sitta där, inte.

Nu har jag städat, bäddat rent och pysslat osv. just för att, får jag ondare så kan jag inte göra detta. Då står liksom hemmet still... som det gjorde sist, under ca. 1 mån. Inte kul!

Fast, jag överlever... nu lite plugg om smärta hos barn. Är lite roligare och intressantare än min smärta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar