onsdag 22 februari 2012

en bra dag

Ja, förutom halkan då... skit amalia va halt det var. Men det var nästan lite kul att se alla gå omkring med varierande balans.

Idag har jag och Linda, en klasskamrat gjort en tenta, som jag tyckte gick jättebra. Men tyvärr har jag lite för lätt att skriva "iväg", kan blir lite för mycket skrivande... men ok, bättre det än att missa nåt, tänker jag. Tack och lov var det inte så svåra frågor. Så jag hoppas på bra betyg... ;)

Sen fördrev vi tiden,  innan hennes tåg till Gävle skulle gå med att gå runt på Åhlens. Och självklart hittade jag nåt. Typ en väska som föll mig i smaken.

 Perfekt till jobbet och skolan.

Nu är matlådan gjord, sen bär det av till jobbet imorgon. Som jag längtat. Ja, smärtan sitter där den sitter. Har ju egentligen en sjukskrivnig att falla tillbaka på men jag vill försöka.

Nu ska jag pyssla, städa och mysa...

 




1 kommentar: