söndag 12 februari 2012

vill inte jobba idag

Har inte gjort så mycket annat än jobba och plugga sista dagarna.
Prov på måndag! Men det känns ok... man läser på lite och gör så gott man kan sedan på provet.

Och piller, det stoppar jag i mig var 6:e timme. Värst är det på morgonen... känns som om axeln och armen domnar bort och nu är det så till och med att när jag tycker på axeln så pirrar det till i nacken. Märkligt! Det där med nervsmärta är inte kul, alltså. Undrar hur länge jag står ut... fast det vet jag att jag gör länge. Tålamod, tålamod.

Men idag har jag absolut ingen lust att åka och jobba... är ju strålande väder ute. Vill egentligen packa en ryggsäck med lite gott och ge mig ut och gå långt, långt. Och njuta av solen.

Nä, här blir det att jobba och sen hem och plugga... ikväll.

Ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar