torsdag 2 februari 2012

så här kan det också se ut

En kul dag på jobbet... mycket skratt och finss.

Men jag är så trött så jag vet inte vad. En kollega frågade hur det var... Ja, själen gråter! sa jag. Och jag fick en underbar kram. Hon e mysig hon! Tror hon vet, faktiskt. Tänk, va lite som behövs. Och nu är jag glad och känslan är härlig igen, bara sådär som jag kan känna... Bra med down dagar, får lite perspektiv på hur bra man har det. Skönt att det bara är några dagar och inte ens personlighet, finns några få som har den egenskapen. Men de tar för mycket energi.

Och så här såg det ut när jag lämnade min kära arbetsplats idag...

Hoppade in på Åhlens City, på väg hem. Tog med mig hem 2 st långkalsoner, 3 st trosor och lite annat snått och gott typ, hårspray, klämmor, tops, make up rengörings servetter, bomull mm mm. Tja, ni vet sånt dära som man behöver i sitt lilla skåp, därhemma.

Nya favorit...

Så underbart god... testa!





2 kommentarer:

  1. Här kommer en flashback från 80-talet. Jag (och mååånga andra Skorpedsbor) minns dig som en underbart härlig och rolig person. Så, sköt om dig Kicki! Hälsningar från Harriet i Skorped.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oj oj... ha ha! En riktig flashback! Va kul och höra från dig.... Men hur har du hittat hit då? Har du blogg el. så? Så skicka adressen... Hoppas ni har det bra i Skorped? Vilka minnen jag fick nu... ha ha. Tack! Och hälsa alla!

      Radera