tisdag 24 januari 2012

underbart

Jag har fått besked om att jag har en stor utbuktning dvs. diskbråck mellan kota 6 och 7.
Plus en kotförskjutning med nervpåverkan mellan kotorna 3 och 4. Som tyvärr inte går att operera.
Tack! Nu vet jag... nu kan jag träna utan att veta att det tar skada. Så skönt! Jobbigt att gå och inte veta varför man har ont.

Så..

Idag blev det mycket motion. Först ett Ki-balans pass på Friskis och Svettis, på 55 min. Var ett tufft pass... mycket svett.

Sen hem och fixa lunch... krämig Avokado soppa och bakade lchf bröd.



Och sist men inte minst... haft ett så underbart telefonsamtal med min dotter. Oj, vad vi snackade, typ en timme satt vi och pratade i mun på varandra. Och det var bara i fredags vi pratade så, sist. Vi har så mycket att säga varandra. Peppa och stötta... ge tips och coaching i livet. Älskar när hon är bestämd och vet vad hon vill, underbart. Men, dagarna går upp och ner och nu går vi framåt...


Och sen så plingar Canan och undrar om vi ska ta en kväll promis med hennes hund? Och självklart... typ 2 km. Så skönt!
Nu dusch och en kopp grönt te...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar