onsdag 18 januari 2012

svettig

Förstår inte...  svetten bara rinner på nätterna. Kan det var Citodon pillret som gör mig så? Jag har ont på nätterna, därför tar jag detta piller.
Eller är det mina jobbiga drömmar och funderingar som spökar? Vet bara inte...
Eller är det, det där som andra pratar om... dvs. åldern? ;)

Nu när jag skriver så är det nog en blandning av allt, känns det som. Men hur skönt är det att svettas och man vaknar och känner sig som en blöt katt...


Idag, planering för mars jobb... känns lite jobbigt då jag har överplanerat 41 timmar.
Ha ha... praktiken hade jag lagt som typ 12 -timmars pass. Här ska det praktiseras/jobbas, sörrni... ha ha.
Snacka om att det kommer att justeras i eftermiddag, när jag jobbar. Känns lite övermäktigt! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar