torsdag 24 mars 2011

TröttDag

Ja, det gick trögt idag... och allt blev fel. Tappade saker, sa fel saker, gick in i dörrar... ja, men ni vet. En sån där hemsk dag, faktiskt.
Och inte nog med det... när jag skulle göra rent i mjölk köket som jag ansvarade för idag, så torkade jag ur kylskåpet och gjorde rent. Och ops, så var jag där och gjorde mej illa.... så här ser det ut nu. Har försökt att göra rent mej fy attans va ont det gör. Så det blev ett antal fina ord och tårar som stod i kö när det hände. Inte kul!

mitt lilla lillfinger ;(

Och, jobbar man på sjukhus så var det bara att tejpa ihop och plasta in så var det bara att fortsätta jobba sen. Skit happens... ;)

Annars har jag pysslat och donat i lagom takt. Har självklart huvudvärk, sen en vecka tillbaka. Så det blev ett piller och en sov paus i eftermiddag. Känns lite bättre...

I morgon blir det ett dag pass igen... skönt! Sen blir det handla och städa inför lördagen.
Blir surprise... för min kära dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar