onsdag 30 mars 2011

Nä, fy...

Har inte gjort ett dugg idag tisdag, klockan har redan blivit onsdag... ops, vart tar tiden vägen. Det enda viktiga jag har gjort var att handla och sen gick jag in och sjöng för min kära Jennifer. Grattade med blommor och choklad. Hon har ju fått presenter tidigare så idag blev det lite mindre...

Däremot var det Daniels tur att få ta hand om henne, idag. Och det gjorde han med bravur... har jag redan hört. Han bjöd henne på middag på restaurang och sedan så blev det konsert med Robyn på Cirkus.

Och jag är inte alls avundsjuk, nä då inte alls....suck. Vad är en bal på slotten... ha ha.
Men jag är jätteglad för deras skull. Fick sms från gumman, för en stund sen och det var mycket uppskattat.

Tror att hon tycker att hennes födelsedags firande har varit helt ok, faktisk. Om ca. två veckor ska hon få ha fest för sina vänner, här hemma.

Så härligt att fira henne... hon blir och är så tacksam.

Nu har det hunnit blir onsdag, som sagt. Idag måste jag fixa lite. Först ska jag sova... igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar