onsdag 30 mars 2011

En Promis...

I solen, så underbart skönt!

Men fy vilka isgator det är fortfarande... eller är det jag som är kräsen? Hm, men det är inte kul att gå när det ser ut så här....




















Jag vill ju gå i min takt, lite svårt när det ser ut så här. Men en lugnt promenad är inte illa heller. Kände mej lite som Bambi på hal is, igen. Men det är vackert ute när solen skiner... så fint och många små bäckar tittar fram.



Försökte hitta lite vårtecken... men tydligen är jag mycket tidigt ute. Men när jag väl kikade i min rabatt utanför balkongen...hittade jag nåt.

 

Små krokusar som kikar fram...

Nu blir det lite små käk...

Mozzarella, tomat, svartpeppar och basilika i lite olja


Snart ner till centrum och möta gumman och handla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar