måndag 7 mars 2011

Magen...

Nu måste jag sätta i gång och göra nåt med min mage.
Nu är det inte kul längre ;)
När jag slutade röka efter ca. 22 år, för ca 5 år sedan så...
wooops, hände nåt. Jag fick en mage.... inte tillstymmelse till det tidigare. 
Var smal som en sticka och folk sa... du måste äta.
Ja ja... nu är jag här och nu vill jag göra nåt. 
Jag vägrar gå ut när det är så här halt ute... men vänta. 
Jag kommer definitivt hoppa ut när isgatan är borta.

Men nu funderar jag på att starta med lite annan kost. Fast kost o kost. 
Ersättning heter det väl, kanske.
Och jag har testat Modifast tidigare och tycker de är goda. 
Funderar på att beställa från nätet, billigare såg jag. Än från apoteket som jag köpt på tidigare. 
Testa ett sk startpaket först...hm, jag vi får se.
Men nåt blir det iaf. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar