lördag 12 mars 2011

Just Det... Shopping Dag

En underbar dag i stan, för lite shopping och njutning av solen.
Så underbart skönt och faktiskt varmt i solen trots lite blåst. 
Och jag var inte ensam.... vi svenskar är ju kända för att blomma ut när solen och våren kommer.
Vi liksom visar oss, att vi lever när solen och värmen kommer. 

Jag inhandlade lite presenter till både min dotter... kan ju inte säga vad här. Hon liksom läser här, ibland. 
Och till min kära mor, som jag ska besöka om två veckor. Då hon fyller år, blir en överraskning.

 Men hon läser inte här....har inte ens en data, kan inte liksom ;)

Men hon ska få denna snygga tunika, rutig beige/blå/vinröd, passar henne liksom.... från Lindex.

Själv lyckades jag komma över denna sköna, underbara tröja....
Ops, så låg den bara där i korgen...hm ;)

Och jag är inte världens bästa shopaholic människa så jag va tvungen att ta en paus och självklart en latte, 
blir ju trött...ha ha
 
Var lite varmt med dessa vinterstövlar....no more

Sen var det bara att fortsätta... 
Nästa blev Village, på Kungsgatan....oh, vilket underbart litet kryp in...

Slant ner lite viner... från ett annat ställe, alltid skönt att ha hemma.

Och sen blev det självklart ett besök på hm.... och där slant det ner både det ena och det andra. 

Och jag som inte var en shopaholic människa... men visst, det tar sig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar