söndag 20 mars 2011

Oj aj oj...

Ja, va ett tag sen... men som ni vet så har jag mina skäl.

Har jobbat som en idiot... skulle ha blivit 7 av 7 dagar denna vecka. 
Men nä, det fixar inte jag. 
Blev 6 av 7 istället.... pga migrän.
Ja, kroppen o knoppen säger till när det blir för mycket. 
Fick gå tidigare från jobbet igår... mest för att jag tänkte gå hem och vila upp mej för att just jobba idag, söndag. Men nä, det gick inte... har haft ont nu hela natten och än så länge. Blir så trött!
Tagit Naproxen och Maxalt... nja, inte båda samtidigt. Men omvartannat iaf. 
Och dricka mycket och sova... 

I eftermiddag ska jag iaf åka till min kära mor i Värmland. Ska bli så skönt, har tagit ut semesterdagar. Känns som om jag behöver några dagar för mej själv. Har varit mycket nu sista tiden.
Känslomässigt

Men nu kommer våren och humöret med den.
Ljuset och humöret blir bättre...
Ser framemot en skön semester och föresten, jag har fått min önskade semester klar. Fick när jag ville!
Underbart... har lite att fira senare i sommar så det blir en sen semester. 
Den som väntar på något gott..... 

Nu har jag iaf städat lägenheten så gumman inte behöver krångla med dammsugaren, när jag är borta. Just nu är hon på kryssning med Daniel. De åker med Jennifers pappa, syskon och deras mamma. Trevligt!

Nu blir det duschen och lite fix... sen bär det av mot stan och tåget. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar