måndag 28 mars 2011

Helgen

Oj, va helgen gick fort...
Hade lite fika firande för Jennfier, som fyller 20 på tisdag. Cissi, dvs. Daniels mamma och syskon kom. En gäst var en överraskning. Det var Tobias. En sjuksyrra från Alb... som hon fick bra kontakt med under tiden hon var sjuk. Det var ett kärt återseende. Och han hade med sig sin så söta dotter... oj oj va söt hon var.

Och självklart fick hon presenter.... det var parfym, pengar, presentkort, väska, rolig bok fr. Tobias, blommor, örhängen, ansiktsbehandling, en kryssning av sin pappa o syskon m. mamma. Ja, det var lite allt möjligt hon fick. Av mej fick hon detta...







Ett presentkort...











En kok bok...












Och en Jumpin dress.... som blev mycket uppskattad.

Sen har hon fått en foto kurs av mej också... hon är ju lite nörd i det intresset så det uppskattades stort. Idag ska vi åka på spa-behandling hos Axelsons elevbehandling. Sen blir det middag på stan. I morgon är det Daniels tur att fira henne själv. Och jag är sååå avudsjuk... vet ju va det är. Hon kommer blir så glad, jag vet. 
Ja, det var på dagen det... 

Sen hörde min kära bror av sig. Han och hans son Alexander var i stan för att se på hockey i Globen, på söndag. Det blev att jag åkte in till Hilton hotel, där de bodde. Sen gick vi gick ut och åt middag. Mycket trevligt! Det blev....


Mycket gott!



Det var ju Earth Hour... och Hilton släckte ner mellan kl. 20.30 - 21.30. Under den tiden hade de underhålling av gruppen Cookies 'N' Beans. Så underbart bra! Och så mycket folk det var.. varmt och svettigt.
 
 


En kanon kväll med min kära bror och min älskade brorson. Hade så trevligt!

Sen i söndags var det jobb dax igen. Och fy fy fy... va jobbigt dagpass. Förlorade en timme pga sommar tiden också. Det var nog bland det jobbigaste arb. pass jag har gjort. Inte mycket drickande blev det heller, skulle ju jobba så på den fronten var det mycket lugnt. 
Och nu när jag sitter här så känner jag likadant. Fattar inte.... vill inte blir sjuk. Ha ha, har inte tid! ;) 

Ja, det var lite av helgen... hinner liksom inte skriva varje dag, flera inlägg. Men sen blir det ett lååångt  inlägg. En sammanfattning, liksom. 

Nu blir det frulle... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar