tisdag 6 december 2011

nu så...

Har tagit en välbehövlig promenad... sen gick jag och handlade.

Oj, va skönt det var. Passade på när solen var uppe... måste börja få ordning på axel, nacke o arm nu. Orkar inte ha så här... i morgon blir det sjukgymnasten. Som jag längtar, ska bli så skönt.

Det är så fint ute nu när det är lite snö. Ok, det kan komma lite, lite till. Typ 2-3 cm. Och kallt, jättekallt... är mysigt då det blir sådär frostigt och fint på träden. Är så härlig luft då, hög o fin. Man blir så rosig och fin på kinderna, ser frisk ut. Får nästan lite barndomsminnen, som när jag var liten och bodde i Värmland. Då var man som barn ute hela dagarn och lekte, även om det var 10 grader kallt. Kom in till mamma sedan och fick varm choklad och mackor. Kinderna såg ut som små röda äpplen... ha ha. Det var härligt!

   
   
    
Och vem väntade på mig när jag kom hem om inte Lady...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar