onsdag 7 december 2011

äntligen

Som jag har längtat!

Nu idag, kl. 11 ska jag till min kära sjukgymnast. Och jag går inte därifrån förräns hon har satt nålar i mig. Akupunktur är guds gåva till mig, tror jag. Nämen, det är så underbart när det hjälper, vilket det ofta gör.
Sen får vi se om hon hittar på nåt annat... man vet aldrig. Det där med att det gör så ont i armen, som domnar, sticker, hugger osv... har ju jag aldrig varit med om tidigare. Hon kanske har lite mirakel behandling mot det. Enligt röntgen så har jag ju en förslitning på kotorna 5 o 6. Går nog inte att göra så mycket åt det men... kanske lite. Som  läkaren sa; har med åldern att göra. Och jag blir ju inte yngre, vad jag vet iaf, eller?

Ja ja... imorgon ska jag jobba. Det är en sak som är säker i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar