fredag 9 december 2011

går bra

Åh, va det är kul att vara tillbaka på jobbet. Ska mycket till innan jag slutar där. Ev. lönen då, suck. Men oj, vad jag trivs. 
Ok...jag har j-ligt ont men det liksom försvinner när jag har kul och får göra nytta, så känns det bra. Och när man kommer tillbaka till jobbet så hälsas man välkommen tillbaka, känns så skönt.
Som sagt, ska mycket till.

Men hej o hå, vilket väder. Jag var som en enda stor vatten droppe när jag kom fram till jobbet. Och kallt som attan.... eller, det känns kallt när man blir blöt och blåser så man behöver inte gå fram, man flyger fram. Herrejösses... men det är lite kul när det är speciellt väder. Vår kära Moder Jord säger ifrån då vi inte är så snälla mot henne. Bara ingen avlider så tycker jag det är helt ok.

Och vet ni, det blir jobb hela helgen. Blir kväll ist för dag, imorgon. Sen x-tra pass på söndag. Och då blir det nog att sova på jobbet, även om inte sängarn är ok. Men det känns bättre...

Nu blir det snacks och Idol!

Pöss ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar