fredag 9 december 2011

mary kay tips

Mary Kay® Mineral Eye Color Tender Taupe 1,4g

 Mary Kay® Mineral Eye Color ger en intensiv färg i ett enda svep! Detta är en skugga som erbjuder en färg som håller länge och som inte lägger sig i veck. Innehåller vitamin A,C och E som hjälper till att skydda mot fria radikaler.

Åh, va jag blev kär i denna färg. Ok, kanske lite tråkig på bild. Men oj, i verkligheten... passar perfekt till mina ögon.
Min kära kollega är fristående hudvårdskonsult hos Mary Kay. Och har möjlighet att köpa lite produkter då och då. Och självklart har hon en egen hemsida.
Klicka på länken och så får du ett lösenord. Sen bara att handla!

TimeWise Luminous-Wear™ Liquid Foundation - Beige 4 29ml
     
 Mmm... kommer snart, hoppas på bra färg i verkligheten. 
En mycket klar favorit... en highlighting pen aufhellstift. Begie nr.2

Mary Kay® Facial Highlighting Pen! Vår fantastiska highlightingpenna “lyfter” de skuggiga partierna i ansiktet och ger en pigg, strålande look. Formulan kan appliceras om och om igen för en jämn, skimrande hy hela dagen. Allt som krävs är några mjuka penseldrag efter du har applicerat foundation. Perfekt för områden som tenderar att se mörka eller skuggiga ut, som under ögonen, mellan näsan och munnen, eller hakan. Applicera, sudda försiktigt och se skillnaden.  

Ja, det var lite vad jag har... + någon nattcreme och handcreme. Ok, kan kanske tyckas lite dyra men jag tycker att jag är värd detta och jag gillar dom pga. att det funkar på min hy, framför allt i ansiktet.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar