torsdag 22 december 2011

jaha ja...

Känns konstigt... en ledig dag.

Har jobbat 7 dagar i rad... med full fart, hela tiden. Suck o stön men kul.

Idag ska jag bara ta det lugnt. För att det blir jobb hela helgen plus lite till. Ska typ bo på jobbet.
Jennifer kommer att vara med sin kille och hans familj, så det kommer inte gå någon nöd på mig. Hellre på jobbet än vara ensam hemma, vilket jag har varit. Aldrig en gång till ensam på julafton.

Så så här ser det ut...

Fredag: Dag
Julafton: Dag + Kväll
Juldagen: Dag
Annandag: Kväll

Väldans tur att jag har schyssta kollegor... och så ska jag fixa en Jansson att ta med. Vi ska ha lite knytis på jobbet. Plus att jag ska köpa en julklapp för 50 kr. Hmmm... lite svårt men det ska nog hittas nåt.

Dä blir jamt görtrevle dätta...(värmländska)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar