fredag 2 december 2011

gå hemma med piller


Att gå hemma är inte riktigt min grej. Fy, så tråkigt det är. Sen att man har ont också gör inte saken bättre. Ogillas verkligen!

Stoppar i mig piller och sover bort dagarna... suck.

Den dära Diklofenaken hjälper inte speciellt bra, den heller.
Har provat tidigare och har gjort lite så nu också med Alvedon Forte + Ibumetin = Ok, faktiskt
Sen varvar jag med en Citodon. 

Spikmattan var skön också... ja, jag provar allt ljust nu. En granne var här med Ibumetinsalva igår kväll. Nja, vet inte jag. Men det som var skönt, det var när hon tryckte in fingret in i ryggen på mig. Tryck lite på en muskelknut som jag har fått på köpet för att jag spänner mig. Härligt ont gjorde det!

Längtar verkligen till min sjukgymnast nu!
Min dröm just nu: ta ett piller och bli bra = hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar