söndag 13 maj 2012

ser lite bättre ut

Ja, nu är det mesta klart... men det svåraste är kvar. Prylar el. tavlor på väggarna.


Usch, va svårt det är. En vägg vet jag... men den stora väggen? Åh, va svårt!

Annars en skön dag. Startade med styrketräning på F&S. Riktigt kul... mycket mersmak. Sen hem och fixa och dona för att få tillbaka lite av hemkänslan i vardagsrummet. Passade även på att få in lite D-vitamin i min kära kropp... behövs mycket för 1.80 cm. Insupade även lite koffein...
Har en fantastiskt körsbärsträd utanför balkongen... på både gott och ont.

Äsch, lite bilder ist.

  

---------------------------------------------------------------------------------------

Till sist... blir jag upprörd

Lyssnar på Agenda på svt. Handlar om undersköterskor, som ska ersättas av robotar. Undrar bara vart vi är på väg... Varför betalar jag skatt för? Inte för någon j-la robot iaf.

http://svt.se/2.22620/1.2801183/robotar_i_aldrevarden_redan_verklighet


Så här ser den ut... fy, sån vill inte jag ha på besök när jag blir gammal...




1 kommentar:

  1. Nä hua vilka hemskheter- vi ska inte ersättas av robotar....
    Fint det blev.
    Kramar

    SvaraRadera