tisdag 15 maj 2012

flyter på...

Nu flyter dagarna på.

Mat, jobb och träning... riktigt kul!

Igår, måndag begav jag mig för 18 mån. mammografin. Samt att jag har kommit med i ett forskningsprojekt om bröstcancer. Karma heter projektet och ska hålla på i flera år... (kommer inte ihåg hur länge) men det känns bra och viktigt att kunna göra nåt. De ska se vad som gör att vissa kvinnor får cancer och varför osv. Så nu har jag tagit genprover osv... Så, vi får vänta och se.  


Väskan packad för både övernattning och träning.


Mmm, här ska man sova över efter ett kvällspass, för att slå ihäl ett dagpass sen...
och en blaska, självklart.


Vaknade på jobbet med fräsch sommar/vår doft av Mr Hägg. Åh, va det lukar gott, bara sådär som det kan göra på morgonen... 

Efter jobb: träning


Kram på er




Och den här, ja... den kan jag bara inte sluta lyssna på...
Strongermusiken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar