torsdag 17 maj 2012

den dära lediga dagen ja...

Oj oj... var längeseda jag hade en såna hära dag.

Slödag heter den...nästan.

Tog min an en tråkfåtölj men där spray färgen tog slut. Men snart, är den klar... några burkar till så


Sen blev det vila...

Sen kunde jag inte låta bli trots min onda knä. Tog en pw ner till sjön och sådär... skönt. Men asch, det gjorde ont. Men kanske det kan försvinna om jag tränar mera... hm? Ja ja...

http://www.funbeat.se/
Hastighet: 7,04 km/h | Tempo: 08:31 min/km
 
Efter det intog bland den godaste omelätten någonsin... självklart enl. lchf.
 
4 ägg
6 msk grädde
salt, peppar
 
små coctailtomater, delas i halvor
nyklippt färsk dill
varmrökt markrillfilé - pepparmarinerad
västerbottenost - strös på som "pricken över i:et" ;)
 
lägg tomat, dill, västerbottenost och fisken när äggstanningen har stelnat lite.
låt de ligga och blir varmt.
 
Till det två Finn Crips med Keso - fyra sorters lök
intages med ett stort glas underbart vatten
 
 
 
 
blogga och martini bianco
lixom hör ihop, eller? ;)
Pöss...



 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Duktig du är! Själv vaknade jag med en jävla värk- en låsning i ryggen- fyyyy faan...en smärtsam vecka på ALLA sätt mest för hjärtat....p&K

    SvaraRadera