lördag 12 maj 2012

från illa till skönt flow, liksom

Tänk va det kan svänga... i själen, Tänk om det kunde svänga lika mycket i kroppen... ha ha.
Skönt att vissa dagar är så korta så man nästan kan glömma dom.

Nu har jag liksom lite pyssel att fixa till... och jag bara älskar att ha lite att göra varje dag. Ledig helg gör att jag kan i lugn och ro fixa till mitt vardagsrum, som nu har blivit renoverat. Och jag är så nöjd. Mycket fräschare och ljusare! Nu ska bra rätt tavlor och de rätta prylarna "falla" på plats...

  

 Efter bilder...
 
Startade dagen med gofrulle á la lchf... ägg, avokado, gurka, paprika och skagen... finn crips med brieost. Och en kopp te. Sen ut i i gråvädret och köra ett gym pass på F&S... idag hade jag en instruktör, en helt fantastisk Therese... gjorde mig så lycklig och verkligen tog sig tid att lyssan på mig ang. mina diksbråcksproblem.


Efter så gled jag in på Bondens Marknad. Hittar alltid nåt. Men det var inte så mycket idag... var första gången för i vår... kommer nog mer längre fram. Men lite hamnade i påsen. Sen blev det h&m. Och självklart hittade jag lite där också... bäst att passa på när jag hittar nåt. Och framför allt när jag är på det humöret. Är inte direkt någon shopping människa...

  

Rosa Pelargoner till köksfönstret, ekologisk gurka, laxpaté, patésås och dillknippor.


Vita linnebyxor och en grå/svart top

Och som tvådagarsledighelg man har, så blir det målade naglar... gillas


Nä, här kan jag inte sitta mer... fix och pyssel väntas





2 kommentarer:

  1. Hej och hå vad du står i;) Vad ljust och fint det blev...Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt och strosa runt och koppla av...

    SvaraRadera