måndag 21 maj 2012

nytta och nöje på ledig dag

Lite blodtappning... skönt med lite nytt, som tillverkas. Brukar kännas skönt efteråt.

Inväntan på min Ekologiska Ansiktsbehandling blev det fika vid Kajsa Varsgs lilla uteservering... riktigt, skönt i solen. Mera värme kommer...
 

Efter det hade jag tänkt träna men nej, nej... kändes inte ok. Inte efter blodtömmning och ansiktsmassage. Bra att dra med sig väskan ifalla att, ändå... eller hur?



Medis Kök & Bar blev det ist... ha ha. Gott gott... med gammal vän.

 
Ps. måste bara få dela med mig av en liten rolig konversation mellan mig och min dotter, idag.

Jag: fan jag har fått massa utslag på foten.
Mamma: på foten du tatuerade eller?
Jag: haha, eh.. Ja, mamma, jag har ingen annan fot.
Mamma dog sen i skratt....

Kan man annat än älska min o morsans konversationer (a) — med Kristina Kicki Kilden.


Ni som inte vet... min dotter är amputerad.
Detta skrev hon på Fb, efteråt. Vänner tryckte på "gillaknappen" som aldrig förr...
Humor har hjälpt oss mycket och länge...


Nä, nu blir det lite bak och matfix inför heldag på jobbet imorgon... Usch, vad dagarna går fort nu för tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar