torsdag 31 maj 2012

lchf-tidning

Jaha, nu har Aftonbladet kommit ut med sin bilaga ang. lchf.

De slåss om det där, om ämnet och kosten... kvällstidningarna. Och jag går på allt, typ. Nä, men jag tycker det är kul. Sen kan-får jag gallra själv, vad som är bra.

Var det så här när tallriksmodellen kom ut, tro?

Ja ja... tips och ideer är alltid kul... sen får man ju alltid stoppa det man vill i munnen. Eller?


Hittade en annan intressant info!
Om socker... hur har jag och många med mig, och även gör fortfarande stoppad i sig så mycket socker? Undrar bara nu när jag själv inte stoppar i mig socker mer än det som är naturligt?

 

Visst, ett glas vin unnar jag mig då, ibland. För det gäller att hålla, iaf för mig att hålla en matlivsstil som man mår bra av. Men, jag tycker att det är väldigt mycket socker i saker som jag iaf inte trodde, att det var så mycket i.

Ät och må bra av det du vill...  





1 kommentar:

  1. Saknar dig vännen, måste ses snart...sista veckan på sjukskrivningen nu, så jobb på tisdag...men bara en vecka för sen blir det ju sommarjobb på Sös;) skönt. Kram

    SvaraRadera