söndag 25 mars 2012

yes... det går så bra

Ett kvällspass kvar, av denna helg!

Och det funkar alldeles utmärkt att jobba med denna smärta. Bara att "häva" i sig piller och tänka KBT. Det är inte en farlig smärta men fruktansvärt jobbigt. Så jag är väldans trött när jag kommer hem. Och det är så underbart när jag får positiv energi av några lika underbara kollegor. Det gör att smärtan för några minuter lägger sig och inte irriterar mig.


Nu kan tapetgubben/kvinnan komma, tycker jag. Är redo för omstyling här hemma nu, Nu!

Är liksom beredd att fixa nytt....rensa, putsa, städa, kasta, sortera, ändra, måla, piffa till... jamen, ni vet.

Hoppas det blir snyggt... vad annars göra?
Sen ser det ju alltid annorlunda ut på bild...

Sen blir man ju så himlans glad av detta väder... åh, faktiskt skulle man kunna ha lite semester nu på våren. Varför inte? Tror jag ska börja lägga lite semester i mars/april...



1 kommentar:

  1. Det är ju tyvärr inte så "bara" med dessa piller,hoppas att du kan dra ner snart och att värken lägger sig.
    Jag har också märkt att bästa medicinen är möten med positiva människor.Just nu boostar jag mitt liv med mina vänner och det känns himla bra.
    Låter underbart med vårsemester.Ha det gott/Kram

    SvaraRadera