onsdag 7 mars 2012

rullar på...

Idag var det dags för sjukgymnasten. Skönt att få huvudet utdraget ;). Önskar varje gång jag är där att hon vrider rätt... så jag inte har ont. Men nä, bara för stunden och några timmar framåt. Men bara det är guld värt. Så nu går jag där 1 gg i veckan.
Väntar så... på kallelse till Spine Center. Gillas inte att det tar så lång tid.

Sen funkar inte Gabapentinet så bra... suck, man måste vara vaken och kry för att ha koll på allt.
Men oj, vilken tur då att jag är det... ha ha. Måste nog höja dosen, vill kanske inte riktigt göra det bara sådär. Kanske inte är så bra och mixtra själv... eller? :))

Var också i skolan idag och träffade underbara Marie, undertecknade lite papper ang. att jag har gjort upphåll i studierna. Var skönt att ha hennes förståelse inför mitt beslut.

Underbara mamma ringde och skrattet var igång... alltså, min mamma har verkligen humor.

Ja ja... livet rullar på och jag gör så gott jag kan för att ha en normal vardag med ständig smärta.








1 kommentar:

  1. Hej.Jag vet hur du har det,(tyvärr).Har själv diskbråck i nacken (& är mitt i livet).Hittade din blogg när jag gogglade runt lite på diskbråck.Ska läsa igenom din blogg ,du får gärna titta in på min som jag startade upp i dag.Det ÄR skönt att få skriva av sig.Det ska bli intressant att "höra" vad dom säger på Stockholms spinecenter ,jag antar att det är där man hamnar om det inte läker ut av sig själv.
    Tjingeling från Bitte
    http://mittdiskbrckjag.blogspot.com/

    SvaraRadera