måndag 5 mars 2012

härlig dag

En bra dag... haft mycket att göra på jobbet. Skönt!
Får lite annat att tänka på. Har känt att det är värre när jag sitter still eller inte har så mycket att göra. Men fy, så jobbigt det är på morgonen. Tar väldigt lång tid på morgonen innan jag känner mig ok. Så i fortsättningen ska jag jobba kvällspass, i den mån det går.
Testar mig fram nu vad i vardagen som passar mig bäst. Och jag hittar mina små sätt, varje dag. Och det bästa av allt att jobbet inte har nåt emot det, att jag vill jobba kvällar. Känns skönt!

För övrigt så försöker jag gå ut och gå- power walka några gånger i veckan. Och det har jag känt är så underbart. Och nu märker jag också att jag känner inte smärtan lika mycket, just när jag är ute och går. Det är också skönt... så livet går vidare med diskbråck.

Väntar nu dock på kallelse från Stockholm Spine Center.
Imorgon är det dagpass igen... sen kommer min kära dotter. Mys!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar