onsdag 14 mars 2012

en eftermiddag, bara sådär...

Zonterapi hos Axelsons. Underbart!
Sen svängde jag in på Kajsa Warg butiken, vid St. Eriksplan. Köpte lite saffransmarinerad lax och en burk Hot Aioli med mig hem.

Strax bredvid hittade jag en annan favorit butik.
Stod länge, länge och kikade på de där små mörkbruna bitarna hos Chokladfabriken. Tänk att det ska vara så gott med choklad. Och speciellt Chokladfabrikens... mmm. Men nej, det blev ingen bit.

Blev en skön pw också.

Tränade PowerWalk, 40 minuter 4,55 km
http://www.funbeat.se/
Hastighet: 6,7 km/h | Tempo: 08:57 min/km
När jag är ledig så föröker jag alltid gå iväg, på minst 3,5 - 4 km. Och då i en ganska snabb takt. Nu har ju min smärta avtagit och jag känner inte alls av så mycket smärta. Känns ännu bättre då jag kan ta i lite mera. Så skönt!

Och nu smakade laxen, såsen och grönsakerna så gott.


 Mycket gott!
Nu  återstår bara hårfärgning, sen blir det slapp i soff. Och ett samtal till lilla mamma ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar