måndag 19 mars 2012

min dotter, jag och ikea

Åh, vilken mysig eftermiddag. Min dotter kom och vi åkte en sväng till Ikea. Kikade lite på vår nyheterna. Självklart ville lite följa med i påsen hem.
Min kära dotter fyller år snart, så hon fick lite presenter också. Alltid kul att ge nyttigheter.

Blev lite smått och gott...
Till matlådor
Till Basilika inköpen
Lite nya och fräschare skärbrädan 
Självklart lite grönt och doftande ljus

 
Äntligen ska skorna sorteras, här ska det snart vårstädas i klädgarderoben
Åh, va jag har längtat efter vita köksgardiner

Fick min dotter med fler tillhörande örngott. Samt badrumsmatta mm mm


Älskar påsar från Ikea... :))


 En underbar dag med min dotter är till ända... men fler dagar kommer
Tack gumman!




1 kommentar:

  1. Hon är lik dig o ni har likadana vackra blåa ögon.måste säga att du ser oförskämt fräsch ut för o va,mamma till en så stor tjej.annsofie

    SvaraRadera