fredag 9 mars 2012

vill inte idag...

Nej, idag vill jag bara vara hemma. Känns som om jag måste försöka att dammsuga och fixa i ordning min lägenhet. Visst, jag pysslar och plockar men dammsuga? Suck och stön... vad det gör ont.

Huvudet känns tungt och är lite ledset nu. Känns tungt... vill så mycket men orkar inte. Varför?

Ok, vi kör ett kvällspass... får se hur helgen blir. Har en kul grej i morgon kväll... hoppas jag mår som jag vill.

En kommentar kom: har fått en "diskbråcksbloggvän" här... hoppas vi kan dela erfarenheter. Kul!





1 kommentar:

  1. Städningen får som sagt stryka på foten ibland.Själv funderar jag på att skaffa städhjälp ett par gånger i månaden.
    Hoppas att du får riktigt roligt i morgon,det är alltid kul att ha något att se fram mot.
    Hoppas att du får må som du vill.

    SvaraRadera