lördag 2 april 2011

Träning...

Har börjat, nja...hm, har väl försökt flera gånger. Men nu har jag börjat lite mera seriöst med lite annan kost och ska försöka röra på mej lite mer. Senaste veckan har det faktiskt gått jättebra.
Har varit ute varje dag, denna vecka. Samt då försökt äta lite mer LCHF kost.
Men nu kör jag mest Modifast pulver... 4 påsar om dagen.





räcker inte det blir det några ägg. Kokta som stekta... el. någon röra. I bröd väg är Finn Crips och Flatbröd... ok, men självklart i rimlig mängd.

Idag blev det premiär för min nya träningsjacka, jag är inte speciellt en rosa människa men den här...
ja, helt ok.

det är den där "lilla" magen som ska bort, har jag tänkt iaf... ;)

swix.. 100% Polyester

hm, lite blek och trött efter en kväll på krogen igår kväll... men glad ändå

Idag fick det bli en x-tra lång pw. Blev några öl o vin glas igår. Söta Veronica bjöd på drinkar... 
sprit - inga kolhydrater... nästan helt ok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar