måndag 11 april 2011

Igår...

Söndag...

Ja, jag  sov över på jobbet. Skönt, att kunna somna direkt och vara utvilad. Sen jobbade jag ett dagpass som var ok. Var lite mycket att göra när man inte har en systerkollega som gör så mycket. Men det var ok, då fick jag som jag vill... ha ha. Barn och föräldrar nöjda... och jag! :)

Sen hem och det var mindre trevligt. Min kära Jennifer hade feber... typ kring 39 grader. Hon huttrade och frys.
Tyvärr var jag inte hemma så länge. Jag och Yvonne... hade bokat att gå på Stand Up Comedy på Big Ben, på Söder. Det var jättekul! Tog några bira och skrattade så tårarna rann. Riktigt trevlig kväll, sådär efter jobbet. Och lite snack om det ena och det andra. Det behövdes.

Sen hem och ta hand om min lilla "skruttgumma". Fy, va varm hon var. Ringde grannen och hon kom över med Alvedon som hade tagit slut hemma hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar