måndag 18 april 2011

skön dag

Åh, vilken härlig dag med mycket sol!
Min kära dotter blev utskriven från sjukhuset. Vi var på Sös redan kl. 8 i morse och tog nya prover. Och det såg bra ut... crp var på väg ner iaf. Hon ska fortsätta äta antibiotika ett tag till. Och ska på efterkontroll. Den underbara läkaren Patrik Andersson sa, att hon haft en ordentlig infektion m. utvidgat njurbäcken.
Skönt, att allt gått bra och att det bra va det...

Sen hem och städa balkongen. Och självklart blev det att sitta där en stund.
Riktigt skönt med en kaffe och en bars.

Nu ska det lite blommor dit så blir det snyggt där oxå...


Sen blev det en pw. Idag gick jag ner mot Söderbysjön, runt fd Golfstugan (där den stod) och hem igen. Det blev ca. 3,4 km/ 32 min.


Nu har jag varit ute 3 dagar i rad. Det är så underbart skönt. Har verkligen fått mer smak. Men i morgon tror jag, att jag ska vila. 3 dagar... 1 dag vila... 3 dagar... 1 dag vila....hm, undra om det funkar? Vi får se...

I morgon blir det jobb, kvällsjobb. Dagarna som jag varit med J, får jag som semester. Skönt att kunna ta till det, när man har lite över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar