tisdag 19 april 2011

må bra

Att få rå om sig själv...att tänka positivt, rätt inställning.

Jag har genom året varit med om det ena och det andra...
men nu, nu har jag nog aldrig mått så bra, som jag gör nu... i alla fall på mycket länge.
Visst, dagarna går upp och ner. Men rent generellt... så mår jag bra.
I själen, fysiskt osv.

Jag har varit hos "hjärnskrynklare", för att reda ut ett o annat.
Jag har försökt att ta reda på vad jag tycker om att äta, har ändrat min kost osv.
Jag har börjat träna... fysiskt, mer och mer regelbundet. Alltid något.. bättre än inget ;)

Att alltid försöka göra det jag mår bra av.
Att våga säga nej, när jag inte vill. Behöver inte förklara varför...
Att vara ödmjuk
Att våga säga vad jag tycker...

Jag har blivit bättre och bättre...
Jag har ett ansvar mot min kropp
Att må bra... nu vågar jag


Det finns alltid något att jobba med... och det tycker jag är så skönt!
Att alltid få ta hand om sig själv, att jag vågar. Och så intressant!
Se hur jag och kroppen förändras till det bättre... härligt!

Nu ska jag åka till mitt underbara jobb. Älskar det!

Ta hand om dej... det är du värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar