måndag 4 april 2011

Nöjd

med mej själv nu, faktiskt.
Har varit ute nu varje dag, nästan i en vecka. Utom i fredags... när jag hade jobbat natt.
Och sen ut gång på fredag kväll.

Men annars så har jag gått runt Bagarmossen alla dagar i en vecka. Känns så skönt!
Känner mej så pigg och får så mycket energi... inte alls så trött, som jag kunde känna mej när jag bara åkte hem från jobbet och la mej i soffan.
 

Och jag håller fast vid mitt intag av pulver. Är inne på min 2:a vecka nu.
Fuskade lite i helgen... blev några kokta ägg. Men enl. LCHF - kosten är det ok.

Hoppas det håller sig hela denna vecka också. Tyvärr blir det ingen pw i morgon, tisdag. Pga att jag måste ringa en del samtal ang. pluggandet. Hinner inte före jobbet. 

Veckan:
Måndag/idag: Dag
Tisdag: Kväll
Onsdag: Kväll
Torsdag: LEDIG
Fredag: LEDIG
Lördag: Kväll
Söndag: Dag

Som  läget är nu iaf.... fast man vet aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar