lördag 16 april 2011

Home sweet Home

Om ni bara visste vad tacksam jag är för att vara hemma.
Att inte behöva göra nåt... inga måste. Bara om jag själv vill.
Jag blir så oändligt tacksam över att vara hemma med min dotter.
Att hon är med mej hemma...

Vad läkarna nu tror, är att hon haft en utvidgning i njurbäckenet. Ev. har hon haft en sten där
som har kommit ut av sig själv. Skönt när kroppen sköter sig själv... ;)

Jag har känt att hon får ha vilket problem som helst utom återfall i cancer.
Det är det värsta vi kan tänka oss, jag och Jennifer.

Men nu var det "bara", för oss... lite njurproblem.
Tillbaka på måndag för nya prover.

Men nu ska vi njuta av denna fina helg.

Kram o ta hand om varandra...

1 kommentar:

  1. Usch vad mycket som händer för Er. Hoppas att allt går bra och att Ni får njuta av helgen hemma i det fina vädret.

    Boel

    SvaraRadera