torsdag 1 april 2010

Trött? Ja...

Fy, är så trött på det ena och det andra.
Människor som beter sig illa...tar saker för givet, kör över andra individer, nedvärderar andra, översitteri...ja, såna människor som jag inte kan umgås med.
Jag anser mej kunna umgås med de flesta kategorier av människor i vårt samhälle men med ovanstående egenskaper har jag verkligen svårt för. Gör mej väldigt ledsen!

Ok?

Sen är jag så otrolig trött på denna cancer som drabbar var och varannan människa jag känner. Är det inte barn så är det någon nära vän. E så trött!
Ska åka och hälsa på en vän nu som har en obotlig levercancer.
Varför...ja, det kan man fråga sig.

Kanske är extra känslig, just nu? Ja, vem vet...mer än jag.
Just för att innerst inne är jag j-ligt trött på när man inte blir tagen på allvar.

Ok?

Ja, sånt e livet säger de lärda....ibland undrar jag hur lärda de är?

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar