söndag 11 april 2010

Solen


Ja, idag har jag verkligen varit en "soffpotatis".

Inte rört mej en sekund ute, om inte det räknas att jag öppnat balkong dörren för katten skull. Då det har svept in en underbar vår luft, som jag passande, just då tog ett djupt andetag.


Underbara vår! Underbara sol!

Men nej, inte idag. Har inte känt mej "peppad" att gå ut i dag. Många har varit ute i solen idag och njutit. Men inte jag! Måste man det bara för att solen visar sig? Ja, om mina förutsättningar hade vart annorlunda så ja, då hade jag nog också vart ute. Men känner mej inte det minsta motiverad att vara ute i solen.
Den kommer jag få så mycket av ändå, tror jag.

Tror nämligen att vi kommer att få en fantastiskt sommar. Kanske lika mycket sommar som vinter, fast bara kanske. ;))

Har lite tråkigt just nu. Jennifer och Tedh är hos Tedh´s syrra och käkar pizza. Och det är dom mer än väl värda, efter allt som har hänt.

Trött, ja!

Hoppas på en lugn o skön vecka framöver!

Lycka till du med....Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar