onsdag 14 april 2010

Cykel

Jaha, efter några timmars sömn så pallade jag mej upp för att åka och hämta min cykel. Åh, va fin den e...ha ha ;))
Röd och stilig...
(se nedan)

Och det gick alldeles utmärkt att cykla på Hornsgatan och Ringvägen. Jag som hade varit så nervös hur jag skulle få hem cykeln. Är skitskraj att cykla i stan. Hornsgatan är ju inte den lugnaste gatan i stan precis. Men det gick strålande och kul va det oxå...
Men självklart gick jag av och promenerade där jag var osäker vart jag skulle åka. Bilarna kör ju så nära en så det känns som om de kör på en. Men hem kom jag!

Och vilket väder att cykla i då! Helt fantastiskt!

I morgon blir det lång promis med grannen. Tvätta fönster och upp med andra, rena gardiner. Städa balkongen, fixa och dona. Älskar sådan här dagar.

Vår och sommar årstiderna är fantastiska!

Kram o ha det bäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar