måndag 26 april 2010

En Stor Pappa















Ja, min pappa var en stor Pappa

Men nu har Min Pappa fått lämna mej och Jennifer
Min mamma och mina syskon med familjer
Min Pappa och jag var själsfränden. Vi förstod varandra, behövde inte säga så mycket
Min Pappa var stor på många sätt. Inte bara runt magen ;)
Min Pappa var stor även i själen, i skrattet, i gråten och ja, som en hel människa
Min Pappa var en stor Pappa i skogen, nästan som älgen ;) För det han inte kunde, det var inte värt att kunna. Han trivdes alltid i skogen.
Min Pappa kunde sina "pinnar" i skogen. Pappa upplevde mycket i skogen. Det var där det hände saker, sa han alltid.
Min Pappa hade ett tufft liv, jag vet. För vi var själsfränden. Vi förstod alltid varandra.

Min Pappa var stor i mycket, speciellt att ha viljan att hjälpa andra.
Min Pappa har fått ro i själen nu.

Min Pappa var en stor Man, tycker jag.
Kommer sakna Min Pappa, mycket mycket.....det var han och jag.

Kram Pappa, från Pappas Flicka

1 kommentar:

  1. Så fint skrivet. Han var en bra chaufför oxå. Såg till att alla kom hem. <3
    Marianne

    SvaraRadera