torsdag 29 april 2010

Pappa


Har nu vart hos mamma i Värmland, jag och Jennifer.
Det har gått bra men det är en så otrolig saknad, så jag vet inte vad.

Min Pappa var en Stor Pappa

Min Pappa kände många och många kände till Min Pappa

Man märker det nu. Mamma har fått så många blommor och
tankar skickade till sig.



Mamma är ledsen men ändå glad. Min Pappa fick dö på ett sätt som jag tror
många vill dö på. Han dog direkt i en kraftig hjärtinfarkt. I en liten fin hörna, som består av några tallar, av mamma och pappas gräsmatta. Mamma ser platsen hela tiden. Men hon är glad just för att han slapp att ligga länge på ett hem och få en långdragen död. Det hade min pappa inte klart heller.
Min Pappa slapp lida och ha ont länge. Han fick också dö på ett sätt som han ville.
Ute i naturen. Och det känns skönt.

Men oj oj va jag tycker det känns konstigt. Min Pappa var en stor Pappa som visade alla känslor. Det är tomt nu.

Nästa vecka ska jag och Jennifer åka tillbaka. För på fredag nästa vecka ska begravningen äga rum. Kommer att bli jättejobbigt!

Min Pappa kommer alltid finnas i mina tankar.
Min Pappa kommer alltid vara nära mej.

Kram o ta hand om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar