fredag 16 april 2010

SpaDag

Har idag kurerat mej med en spabehandling.

Helt underbart! Kan nog inte få nog av det...hela kroppen hamnar i ett tillstånd som inte går att förklara...;))
Mår så bra efter behandlingen.

Idag gjorde jag följande:

Kroppspeeling och kurbad
En härlig behandling med det lilla extra. Börjar med kroppspeeling som avlägsnar döda hudceller och banar väg för örterna /mineralerna eller algerna i kurbadet och ökar dess effekt. Du väljer mellan mineralbad, thalassobad eller 1 av 3 örtbad. Badet väljer du tillsammans med terapeuten som kommer att presentera de olika badens effekter och egenskaper för dig. Medan du njuter av badet ges en ansiktsrengöring, ansiktsmask och en avstressande ansiktsmassage. Kuren avslutas med en mjukgörande body spray. Huden är nu mjuk och len och du har samlat ny energi för resten av dagen.


Efter ansikts massagen så fick jag en fukt dusch med
Spa Face Aromatherapy Neroli Water. Helt underbart och som man kan duscha på två pads och lägga på ögonen för att kyla ner och fräscha till.
Självklart var jag tvungen att köpa en flaska.



Sen var jag förbi Kicks och fick syn på en lotion som jag har letat efter.
Aromas Harmony, Cinnamon&Vanilla.



Sen bar det av hemåt. Gjorde en god melonsallad med currystekt kyckling. Till min kära gumma blev det en kalkonsallad med pasta. Som hon typ kan äta ihjäl sig på. Får nästan ta bort maten för henne....ha ha.

Nu ska jag njuta av ett glas vitt. Mer blir det inte. Jobb dax imorgon!

Ha en trevlig kväll.....Kram o ta hand om Dej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar